Friday, April 17, 2009

Rimba kembali berbunyi

Ini adalah blog yang ke-2 kepunyaan nisaul_kifah setelah blog yang pertama telah dihazafkan pada 2 tahun yang lepas... atas alasan tiada entri untuk dimasukkan, kenapa tiada entri? sebab tiada ide. Kenapa tiada ide? Sebab tiada masa untuk fikir. Kenapa tiada masa? Sebab sibuk. Kenapa sibuk? Kenapa, kenapa.. dan kenapa?? Sebab...sebab...dan sebab.. Sememangnya manusia itu tidak pernah lari dr beralasan... "al-wajibat aksaru minal awqaat".. betul ke kata2ni? ha.. ada orng perbahaskan kata2 ni dg persoalan dan jawapan yg sangat menarik... ade masa kita bicarakan...
Dan blog kali ini pun tak tahulah boleh tahan berapa lama. Terima kasih kepada mereka yang mendesak supaya saya berblog kembali... kerana kalian, saya gagahi dan saya cuba untuk menghidupkan kembali "rimba sufi" yang pernah mati.. Selagi ianya wujud, saya akan cuba jadikan ia medium yang terbaik.. Namun atas komitmen yang banyak di alam nyata membuatkan saya tidak berkesempatan untuk selalu bersama blog ini...Wallaahu'alam. Salam ukhuwah buat tetamu2 maya:)




3 comments:

Anonymous said...

kenapa namba rimba sufi...tak macam rimba pun..

Anonymous said...

eh.. takde binatang buas ke dalam rimba ni.. huhu... silap2 rima ni ternak unta dan himar.. hehehe....jngan mara...gurau je..

Anonymous said...

haha.. oo...mainkan saya... takdelah.. blog sy yg dulu memang macam rimba.. ada gambar2 rimba yg cantik,cuma skarang takdan nak menanam pokok2 dalam ni...hehe..dan sy pun malas nak tukar nama blog ni.. tengoklah, bila ada masa nanti sy tanamlah ape yg patut macam dalam rimba..:)